sobota, 11 kwietnia 2015

Olejowanie włosów

Czołem! :)
 
   Dzisiaj troche spózniony post ,warty przeczytania , tematem głównym jest olejowanie włosów.
Znane wszystkim ,którzy dbają o stan swoich włosów.
Moja przygoda z olejowaniem zaczęła się ok rok temu, zmiany zauważam gołym okiem.
Systematyczne olejowanie moich włosów sprawiło,że są one gęstsze, mocniejsze i szybciej rosną.




Jak olejuje włosy ?

 - przeważnie na noc, nakładam na długość włosów, minimalną ilość wcieram w skórę głowy, a rano myję włosy.
- na godzinę/ dwie przed myciem włosów.

Można nakładać oleje na suche włosy, albo na delikatnie zwilżone wcześniej wodą

Ile razy w tygodniu nakładam olej na włosy?
- 4-5 razy, staram się jak najczęściej

Jakie rezultaty zauważyłam ?

- Jak już wspomniałam wcześniej moich włosów jest więcej co za tym idzie są coraz gęstsze, są mocniejsze, nie łamią się tak łatwo jak kiedyś, szybciej rosną, mają więcej blasku i są bardzo miękkie w dotyku.

Jakie oleje stosuję ?


(to moja kolekcja na chwilę obecną. Wcześniej posiadalam również zwykły olej lniany oraz olej Amla)

Na początku mojej drogi stanął olejek z Yves Rocher Hair Repair.
Zauroczył mnie przed wszystkim jego zapach, jest przepiękny i trudny do opisania, a więc jeśli znajdziecie się w ich sklepiku to koniecznie go powąchajcie!



+ nawilża
+ przepięknie pachnie
+ łatwo się go zmywa
+ bardzo wydajny!
+ dodaje włosom blasku
+ ułatwia rozczesywanie

Minusów brak.


Z czasem, gdy zaczęłam zagłębiać się w temat olejowania włosów czytałam wiele pozytywnych opinii na temat firmy Vatika, kolejnym zakupionym przeze mnie olejem był ten z czarnuszki :


+ pobudza do wzrostu
+ łanie pachnie
+ poprawił stan moich końcówek
+ zawiera czarnuszkę 

- ciężko się aplikuje


Następnym z Vatiki był olej czosnkowy:


+ ładnie pachnie - na pewno nie czuć czosnku!
+ nawilża włosy
+ zapobiega wypadaniu włosów
+ nie podrażnia

- ciężko się aplikuje

Olejek z firmy Valona :




+ bardzo nawilża włosy i skórę głowy
+ wzmacnia włosy
+ bardzo wydajny
+ zapobiega wypadaniu włosów

- ciężko się zmywa
- zapach ! - niczym z publicznej toalety...


Moim faworytem ostatnich dwóch miesięcy jest olejek odżywczy od Babuszki Agafii :


+ zawiera zioła w buteleczce
+ regeneruje błyskawicznie włosy
+ nawilża
+ nie podrażnia
+ ma delikatny zapach
+ łatwo się rozprowadza

Minusów brak.



A więc podsumowując :

Każdy olej nawilżył włosy, wzmocnił i pobudził nowe do wzrostu.
Warto dbać o włosy w taki sposób, różnice są zauważalne już po miesiącu :)


Polećcie mi proszę jakieś godne przetestowania oleje do włosów! :)


Do następnego ! :))








2 komentarze:

  1. a są jakieś fajne oleje w Rossmanie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tych rzeczy :) U mnie fajnie się sprawdza olej palmowy :)

    OdpowiedzUsuń