środa, 8 kwietnia 2015

Evree Essential Oils

Dobry wieczór ! :)

   Już jakiś czas temu wspominałam na mojej stronie na facebooku o wspaniałych właściwościach olejku z Evree.
Na opakowaniu jest napisane,że nadaje się do wszystkich rodzajów cery. Moja cera się zmienia, chwilowo nie jest w najlepszym stanie,ale owy olejek pomaga mi w doprowadzeniu jej do ładu :)

   

Zawiera następujące oleje : ETERYCZNE:geraniowy,rozmarynowy,nagietkowy,lawendowy,eukaliptusowy,pomarańczowy,grejfrutowy,melisowy. 

ROŚLINNE :jojoba,avokado,migdałowy, z pestek winogron,ryżowy,słonecznikowy, z nasion wiesiołka.




A co daje olejek ?
- głęboko nawilża
- rozjaśnia
- dodaje cerze blasku 
- regeneruje

Jak go stosować ?
- jako serum na noc ( ja najczęściej wybieram ten sposób)
- do demakijażu twarzy
- do masażu twarzy
- dodając do kremu na noc
- ja również stosuję na delokt i szyję aby treściwie nawilżyć te miejsca 

Gdzie kupić?
- Rossmann , cena : 29 zł 




A Wy go znacie ? Jakie stosujecie oleje do pielęgnacji twarzy ?:)



                                                                              Sandra

5 komentarzy:

  1. mam coś podobnego i faktycznie daje rade:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęciliśmy mnie do wypróbowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcia go kupie, dla samego wyglądu hehehe Buteleczka jest so sexy ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam różany olejek Evree. Fajny jest. W ogóle jestem maniaczką olejów roślinnych. :-)

    OdpowiedzUsuń